Moje mišljenje: m:ts treba da omogući besplatan poziv +385 0800 222 427

moje mišljenje

Ако сте прочитали наслов вероватно се питате „зашто треба да m:ts омогући бесплатан позив ка суседној држави“, па одговор се крије у њиховој неспособности да обезбеде неке основне ствари корисницима Apple телефона.

Хајде да мало појасним о чему се ради. Сви знате да да је Епл дозволио нашем оператеру, у овом случају m:ts да буде заступник, овлаштени продавац  iPhone. У нормалним условима то значи, купите уређај, дате неке озбиљне паре, 600€ и више и наравно очекујете следеће ствари:

- превод на свој матични језик

- техничку подршку

- сервис

- и све оно што иде уз тако скуп производ.

Ово горе наведено би требало да буде тако али шта је у стварности. Купите уређај који нема преведен софтвер на матерњи језик, морате да отворите кориснички налог или познатији као Apple ID, наравно немате у понуди продавницу своје матичне државе, Србије, него вам техничко особље m:ts каже да земљу приликом регистрације изаберете Хрватску. Да ли вам је сада јаснији наслов овог чланка? Дакле препуштени сте сами себи, купите ауто од дилера по цени од 100.000€ и када вам цркне сијалица или треба да одрадите рецимо сервис, замена уља, ваш продавац каже: „морате да о своме трошку одете у суседну државу и то средите, ја сам овде само да вам продам уређај и узмем паре".

Ево један пример како можете због незнања, јер овде нема ко да вам помогне, мислим на оне који су вам узели новац, доведете себе у неприлику. Отворили сте налог у Епл продавници, такозвани Apple ID, наравно морали сте да изаберете Хрватску као земљу и деси вам се проблем. Налог који сте отворили има сигурносне протоколе, дупла верификација, која на жалост још увек није заживела код нас, опет због немарности нашег овлаштеног продавца ајФона, и сигурносна питања.

Дупла верификација је одлична сигурносна процедура, у случају да вам неко покуша са хаковањем налога или желите да промените лозинку и слично, тада вам Епл на ваш уређај шаље контролни, сигурносни код и све то одрадите једноставно.

Друга и далеко компликованија процедура су сигурносна питања. Зашто напомињем да је компликована, па ради се о неколико питања која морате да изаберете и на њих упишете одговоре. Пример понуђених питања изгледа овако:

 - У ком граду су се упознали ваши родитељи?

 - Име вашег првог кућног љубимца?

 - Име вашег омиљеног учитеља?

Наравно све ово морате негде да запишете, јер ако случајно заборавите, е ту сада долазимо до телефонског броја +385 0800 222 427, ово је техничка подршка у Хрватској. Дакле ако којим случајем не знате одговоре на ова питања и треба да иста ресетујете и изаберете нова, то једино можете да урадите путем телефонског позива. Дакле сигурносна питања не могу да се ресетују путем и-меила!  Тај разговор може да вас кошта и неких 600+ динара.

Моје мишљење је, свако од вас има право на њега, је да би требало да свако од нас изврши притисак на свог оператера, јер не ради се овде само о m:ts, у игри су и VIP као и Telenor да нам се обезбеде нормални услови у коришћењу овог изузетног (и скупог) уређаја.

За почетак поделите овај чланак са својим пријатељима, да знају шта могу да очекују ако дођу у ситуацију да им затреба помоћ. Постављајте им јавно питања путем друштвених мрежа, бар то можете, када ће омогућити да се Србија нађе на Епл страницама техничке подршке и iTunes продавнице.

 

 

Допада ти се чланак? Лајкуј га или га подели са пријатељима! 

FacebookTwitterDiggStumbleuponGoogle BookmarksRedditRSS FeedPinterest
Pin It
О Аутору...


Goran

Горан је постао заљубљеник Епл иУређаја 2007 куповином аЈфона прве генерације. Од тада редовно прати сва дешавања везана за Епл, као и то да није пропустио ни једну верзију аЈфона (стиже нова генерација). Један је од оснивача блога ајфон.рс 2009 године а од 2011 (једини) власник (уредник) истог. Шта ради у слободно време? Ужива у Епл иУређајима. :)