Apple gubi svoj kredibilitet u očima potrošača

apple

Apple Inc. gubi svoj kredibilitet u očima potrošača, stoji u izveštaju Reputation Institute međunarodne konsultantske firme za reputaciju. Istraživanje je pokazalo da je kompaniji Apple u protekloj godini rejting pao za 10 bodova, stavljajući je na 20 mesto u poretku. Šta je izazvalo pad kredibilitet kompanije, ekspert nije precizirao.

Apple i dalje ima odličnu reputaciju, kompanija sa visokim performansama i efikasnim upravljanjem, rekao Allen Bonde. Međutim, kada je u pitanju korporativni kredibilitet, ona gubi svoju poziciju, ustupajući liderstvo konkurentima.

Druga kompanija, koja je isto kao i Apple otišla u niži rang, je Samsung elektronik. Prema rezultatima 2016 godine Južnokorejski proizvođač preselio se sa 17 mesta na 70. Tako brzo propadanje istraživači pripisuju fijasku Galaxy Note 7, što je ozbiljno uticalo na poziciju firme na tržištu.

Uprkos gubitka protekle pozicije, Apple je i dalje jedna od najuglednijih kompanija današnjice.

 

Dopada ti se članak? Lajkuj ga ili ga podeli sa prijateljima! 

DiggStumbleuponGoogle BookmarksRedditRSS FeedPinterest
Pin It
O Autoru...

Autor Svemir Sarčević

 

Svemir Sarčević, legenda, ekipi sajta priključio se odmah po osnivanju 2009 i od tada je sa nama. Čovek koji iza sebe ima titulu internacionalnog rukometnog trenera pa i pored tih obaveza veliki je zaljubljenik Apple iUređaja i tu ljubav i iskustvo deli sa nama. :-)