Apple nije uspeo da osvoji Kinu, Samsung takođe

Apple-vs-Samsung

Према последњим подацима Counterpoint Research, позиција Apple на кинеском тржишту озбиљно је уздрмана током прошле године. Наиме, продаја iPhone у првом кварталу 2017. опала је за 15% у односу на исти период прошле године.

Што се тиче тржишног удела, не постоји драматичан пад, али ипак он је значајан: 10,1% у овој години у односу на 12,3% у прошлој. Главни разлог за овај тренд је тај да се иде на ојачавање положаја домаћих произвођача паметних телефона, као што су Oppo, Vivo и Huawei.

Counterpoint-Research

Али далеко горе ствари је за јужнокорејску компанију Samsung , чија је продаја у Кини пала за чак 60 процената. Разлог за овај пад није познат, али за то не треба да будете један од водећих аналитичара да схвате да је то у вези са проблемима експлозије батерије на Galaxy Note 7.

Али оно што је интересантно је значајан пад кинеска компанија - Xiaomi, која је изгубила чак 34 посто. Чини се да је њихова жељи да копирају Епл довела до овог озбиљног пада.

 

 

Допада ти се чланак? Лајкуј га или га подели са пријатељима! 

DiggStumbleuponGoogle BookmarksRedditRSS FeedPinterest
Pin It
О Аутору...


Goran

Горан је постао заљубљеник Епл иУређаја 2007 куповином аЈфона прве генерације. Од тада редовно прати сва дешавања везана за Епл, као и то да није пропустио ни једну верзију аЈфона (стиже нова генерација). Један је од оснивача блога ајфон.рс 2009 године а од 2011 (једини) власник (уредник) истог. Шта ради у слободно време? Ужива у Епл иУређајима. :)