Recenzija: AVS4Mac Converter Plus [review]

Preuzeli ste neki film ili seriju sa iTunes, a možda i neku pesmu i hoćete da isti pogledate na svom TV, poslušate pesmu na nekom drugom uredjaju, eto problema u najavi, pa ne može, sadržaj je zaštićen DRM zaštitom.

Preuzeli ste neki film ili seriju sa iTunes, a možda i neku pesmu i hoćete da isti pogledate na svom TV, poslušate pesmu na nekom drugom uredjaju, eto problema u najavi, pa ne može, sadržaj je zaštićen DRM zaštitom. Može, samo treba vam program koji će da ukloni zaštitu, tu nastupa AVS4Mac Convert Plus. Naravno oni koji imaju Apple TV i nemaju potrebu za titlovima, verovatno ovaj program ne treba, nažalost većini da.

Na početku ono što treba da uradite je da odete na sajt i preuzmete aplikaciju, naravno izaberite svoj OS, Mac ili Windows. Aplikacija na žalost nije free, besplatna, mada trial verzija može da odradi jedan minut video zapisa, ili pesme prosto da vidite da li vas zadovoljava, odnosno da li vam vrši posao. Naravno sve je to ako ne verujete našoj recenziji. Nego idemo redom, kako obično i radimo naše recenzije. Da napomenem jako važnu stvar pre pokretanja aplikacije, sadržaj koli želite da otključate mora da se nalazi u iTunes folderu to jest Library, pokrenite iTunes i ulogujte se sa svojim nalogom kojim ste i preuzeli video ili muzički sadržaj, proverite da li je računar validiran sa tim nalogom, zatim ugasite iTunes, zato što će aplikacija sama pokrenuti ponovo iTunes! Aplikaciju ste preuzeli sa sajta i instalirali na vaš računar, nakon pokretanja iste u tom trenutku pokrenuće se i iTunes koji će se nakon par sekundi spustiti u crtu,  gde vam se nakon pokretanja pojavljuje sledeći prozor.

Kao što možete videti, program je veoma jednostavan, u gornjem levom uglu imate +Add –Remove dugme, da dodate ili oduzmete video sadržaj. Sa desne strane imate mogućnost da izaberete format konvertovanja DRM sadžaja. Po Default-u je opcija Same as source for mov, medjutim naš predlog je da prebacite na mp4, Same as source for mp4. Naš predlog je da bude ovako, ali ako hoćete neki drugi format, imate u ponudi sledeće:

• Apple Device
  • Apple Software
  • Android Device
  • Other Mobile Phone/Device
  • Game Console
  • Web Video
  • Custom Settings

Naravno svaka od ovih opcija ima i odredjena podešavanja za pojedine uredjaje, kao što su Apple TV, iPhone 5 ili iPhone 4/4s, pogledajte slike ispod, i videćete za koje sve uredjaje ima osnovnih podešavanja.

Apple Device:

Apple Software:

Android Device i Other Mobile Phone:

Game Console i Web Video:

Na kraju ako vam se ništa od ovoga ne čini kao dobar izbor, tu su i Custom Settings, podešavanja po vašoj meri.

Kada ste izabrali recimo video sadržaj pojaviće vam se sledeća slika.

Tu imate mogućnost da skratite, podesite vreme u filmu koje želite da konvertujete, zatim da li hoćete da konvertujete video sadržaj ili ne, što isto možete da uradite i sa audio saržajem. Sa desne strane u aplikaciji imate i mogućnost da izaberete folder gde konvertovan sadžaj želite da snimite Save To: na kraju ostaje vam samo da kliknete na Converte i sačekate par minuta, sve zavisi od dužine video sadržaja koji hoćete da konvertujete.

Na kraju kako to i praktikujemo, ocena i utisci aplikacije. Aplikacija je veoma jednostavnog dizajna, samim tim i jednostavna za korišćenje, što ubrzava posao u svakom slučaju. Paleta podešavanja je veoma dobra, zadovoljavajuća. Ono što bih posebno napomenuo je brzina i kvalitet konvertovanja. Brzina zavisi od dužine sadržaja ali ono što me iznenadilo je kvalitet nakon konvertovanja, razlika je 2-3% . Jedina stvar gde imamo zamerku je cena aplikacije, bar za naše uslove čini se visoka $49.95

Prednosti:

• Jednostavan za upotrebu
  • Brzo vreme konvertovanja
  • Veoma visok kvalitet konvertovanog sadržaja

Mane:

• Nema ( ako izuzmemo cenu )

buy

Dopada ti se članak? Lajkuj ga ili ga podeli sa prijateljima!

DiggStumbleuponGoogle BookmarksRedditRSS FeedPinterest
Pin It

O Autoru...

GoranGoran
je postao zaljubljenik Apple iUređaja 2007 kupovinom iPhona prve generacije. Od tada redovno prati sva dešavanja vezana za Apple, kao i to da nije propustio ni jednu verziju iPhona (stiže nova generacija). Jedan je od osnivača bloga ajfon.rs 2009 godine a od 2011 vlasnik (urednik) istog. Šta radi u slobodno vreme? Uživa u Apple iUređajima. :)