Apple doživljaj - Tajne izgradnje izvanredne lojalnosti kupaca (ili Kako steći lojalne kupce)

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

Apple prodavnice se smatraju najprofitabilnijim radnjama u svetu. U samoj “srži” Apple uspeha i izvanredne lojalnosti od strane potrošača nisu samo „raspamećujući proizvodi“ (kako oni vole da ih nazivaju), već zaposleni koji su informisani i motivisani da prirede nezaboravno iskustvo svakom kupcu.

 

Ukoliko posetite bilo koju Apple prodavnicu primetićete da su svi ekrani novih MacBook-ova postavljeni pod istim uglom i pomislili biste da oni tako pozicioniraju laptopove iz estetskih razloga. To je samo delom tačno: stolovi su čisti i nepretrpani. Ali, glavni razlog identično blagog nagiba je to što se time korisnik natera da ekran prilagodi svom uglu posmatranja, drugim rečima, da dodirne uređaj. Iz istog razloga su svi računari i uređaji puni sa aplikacijama i povezani sa internetom. Apple želi da vidite displej sami, da eksperimentišete sa aplikacijama i sajtovima kako biste iskusili performanse uređaja. Kao potencijalan kupac u Apple prodavnicama možete provesti ceo dan igrajući se na uređajima - i niko vas neće prisiliti da odete.

U svojoj knjizi (The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Customer Loyalty) najprodavaniji internacionalni autor i govornik Karmajn Galo iznosi detalje o principima i praksi koja stoji iza potpune posvećenosti kupcima - i objašnjava kako i vaš brend može postići vrhunske rezultate ukoliko primenjuje iste.

U toku jednogodisnjeg istraživanja autor je razgovarao sa ljudima koji se profesionalno bave proučavanjem Apple-a, i proveo dosta vremena posmatrajući prodajni deo Apple prodavnica gde je učio o Apple viziji i filozofiji.

U ovoj knjizi između ostalog čitaoci će naučiti o:

- Kako uslužiti kupce primenom 5 Apple-ovih koraka prodaje (Approach, Probe, Present, Listen, End with a fond farewell) - Pristupi, Ispitaj, Prezentuj, Slušaj, i Pozdravi do sledećeg viđenja.

- Kako da obogatite živote produbljivanjem emocionalne povezanosti sa vašim kupcima i ljudima koji rade za vas.

- Zaposlite, trenirajte i motivišite ljude kako biste razvili profitabilne i dugotrajne veze sa vašim kupcima.

- Razvijte “multitasking” veštine kod vaših zaposlenih kako bi ste učinili da se svaki kupac oseti posebnim.

- Resetujte “unutrašnje” časovnike kupaca, kako se ne bi osećali zapostavljenim.

- Kreirajte “vau” momente koje će oduševiti vaše kupce i koji će biti spremni da istog trena kupe.

“The Apple Experience” je knjiga koja je među prvima podigla zavesu iza Apple-ovog ogromnog uspeha u maloprodaji, i ne samo to. Ovo je knjiga ne samo za one koje upravljaju poslovima i koji se bavi ljudima - uključujući tu preduzetnike, menadžere, računovođe, advokate, doktore, profesionalne prodavce - već i za sve one koji prodaju proizvode ili neku vrstu usluge. Jer u samoj srži - ovo nije knjiga o Apple-u, već o samoj duši Apple-a - ovo je knjiga o ljudima.

Carmine Galo

Carmine Galo

 

 

 

Karmajn Galo je komunikacijski konsultant velikih svetskih brendova, popularni govornik i autor više publikacija koje uključuju i svetske bestselere poput “The Presentation Secrets of Steve Jobs” i  “The Innovation Secrets of Steve Jobs”. Njegova knjiga “The Apple Experience: Secrets to Building Insanely Great Customer Loyalty” je prva knjiga koja je prikazala tajne iza enormnog uspeha Apple maloprodajnih objekata.

 

 

 

Knjigu možete kupiti na iBooks Storu klikom na link ispod

https://itunes.apple.com/us/book/apple-experience-secrets-to/id525224167?mt=11

 

 

Dopada ti se članak? Lajkuj ga ili ga podeli sa prijateljima! 

FacebookDiggStumbleuponGoogle +RedditLinkedinRSS FeedPinterestPin It
 

O Autoru...


Aleksandra

Aleksandra Madžoski, novinar, pasionirani zaljubljenik u tehnologiju i inovacije - pogotovo one koja izlazi iz Apple radionice. Svoje vreme upotpunjuje proučavanjem novih tehnologija a ostatak slobodnog vremena za marketing i prodaju. Uživa u druženju s kreativnim ljudima, svojim iUređajima, voli da ima ispunjen dan. :-)