iPhone12

Ове недеље постало је познато да је корисницима iPhone 12 и iPhone 12 Pro спонтано позеленео екран. Упркос чињеници да се показало да је размера овог проблема за свакога различита - негде је екран у потпуности зелен, а негде фрагментарно, очигледно је да је проблем огроман, с обзиром на то колико се жалби већ појавило на Интернету. Стога је логично да је Apple морао да почне да тражи решење проблема. Откривамо које ће се акције предузети у Купертину.

Било како било, Apple не планира да мења екране на погођеним паметним телефонима - бар не још увек. Према MacRumors-у, програмери компаније активно траже узрок проблема у софтверу, али, по свему судећи, још га нису пронашли. Из тог разлога, у тренутној бета верзији iOS 14.3 проблем и даље постоји и корисници га не могу поправити импровизованим средствима. Остаје да се надамо да ће у Купертину врло брзо пронаћи разлог за озелењавање и објавити исправку. Барем се томе надају и сами власници погођених уређаја.

Што се тиче замене, Apple је строго забранио Apple Store-у и овлашћеним добављачима услуга да прихватају iPhone од корисника који се жале на озелењавање екрана. Одбијање је образложено да је проблем у софтверу и да се препоручује корисницима који су се пријавили да сачекају даља ажурирања. Очигледно, Купертино искрено верује да није квар хардвера, што је прилично чудно, с обзиром на то да је озелењавање екрана iPhone 11 Pro и 11 Pro Max препознато као фабричка грешка.

 

 

          О Аутору...


Goran

Горан је постао заљубљеник Епл иУређаја 2007 куповином аЈфона прве генерације. Од тада редовно прати сва дешавања везана за Епл.  Један је од оснивача блога ајфон.рс 2009 године а од 2011 уредник, власник истог.